Wednesday, May 9, 2012

Ketenangan

               Malam ini mungkin entri aku berbeza sedikit... tiada "perkongsian" seperti biasa.... sekadar membiarkan jari-jemari ku berlegar-legar.. jujurnya saat ini, hatiku dalam keresahan... entah apa sebab sebenarnya... sudah 4 jam aku duduk di meja study cuba menghadam subjek organic chemistry yang memang agak kurang aku gemari... Tapi malam ni, seolah-olah nota-nota dihadapanku telah bertukar, diterjemah kepada Bahasa lain... aduhai resah hati ku... macam mana nak faham ni? aku gesa diri yang semakin kebingungan. Aku paksa lagi diri, akhirnya semua berserabut... seolah-olah impuls yang dihantar oleh sinaps2 ku tersangkut entah di mana... akhirnya.. aku mengalah... ayuh tidur kata ku pada hati...

                TAPI.. mataku enggan pejam... bukankah telah diajarkan pada kita jangan mengalah sebelum berjuang... hmm... jadi aku buru ketenangan sebentar... sebelum aku "berjuang" sekali lagi... Salam imtihan teman2... moga kita berjaya..

No comments:

Post a Comment