Wednesday, September 7, 2011

biarkan Cintaku itu berlalu

Ya ALLAH..Engkau Yg Maha Penyayang lagi Maha Mengasihi..

sungguh tak aku tahu di mana cinta ini brlabuh..
maka jgn lemahkn hati ini dgn ujian cinta yg hnya mmbuat aku dari jauh drMu. 
sesungguhnya hatiku resah ya Allah.. mengharapkan kasih sang adam yang bukan untuk ku.... salah pelabuhan ka yang telah hati ku tuju? Beri aku petunjukMU ya Rab.
Sesungguhnya aku merasa sakitnya... namun aku yakin pada janjiMU kerana bila Engkau kirimkan ujian buat ku ia adalah hadiah yang menyatakan kasih sayang MU.. sesungguhnya Ya Allah hanya kasihMU yang aku dambakan.
Kiranya cintaku berlabuh hanya untuk mengganggu keimananku, biarkan lah ia berlalu. Akan aku menanti dengan kesabaran. Janjimu itu tidak pernah terlewat. Kun fayakun itu hadiah mu untuk hamba-hamba MU.

 

No comments:

Post a Comment