Wednesday, September 14, 2011

kala aku rindu

Ya Allah
Jika dia benar untukku
Dekatkanlah hatinya dengan hatiku
Jika dia bukan milikku
Damaikanlah hatiku
Dengan ketentuan-Mu

Hanya itu doa yang mampu ku lafazkan demi menenangkan resahnya hati.. sesungguhnya rinduku padanya tiada terkira.... Ya Allah, cinta ini anugerah dari MU.. walau tidak ku pinta kehadirannya, aku bersyukur punya rasa ini... walau impian ku untuk merasakan rasa ini selepas bergelar isteri, aku masih juga bersyukur.....

Mungkin ini dugaan yang ENGKAU hadiahkan buatku...harapanku moga ia tidak ternoda dengan nafsu.... moga rasa ini mengikatkan lagi kasihku pada MU Ya Allah, moga rasa ini menjadikan satu pertiga malamku lebih syahdu bersama MU Ya Allah... sesungguhnya... aku measa takut Ya Allah, takut hatiku terluka ya Allah... Kuatkan lah aku Ya Allah.............. Sesungguhnya aku lebih mendambakan kasihmu ya Allah.........

No comments:

Post a Comment