Wednesday, September 7, 2011

RUSUK KIRI MU?

saat jauh dr mu,aku selalu jaga hatiku utkmu..

namun setelah sekian lma,
aku merasa lelah bharap,letih mnanti ssuatu yg tdk pasti..
aku merasa diberi harapan kosong dan tak pernah kau bri jwpn..

..phubungn yg samar btl2 mbuat jiwa kita sengsara..

Ya ALLAH..aku pasrahkn cinta nie pd_Mu
jalan mana yg hendak Engkau arahkn utk kmi..
hny satu pintaku,kuatknlh aku utk lewatiny..
Ya ALLAH..kuatkanlh imanku pd_Mu,hny pd_Mu aku bserah diri..amin



dan aku mohon agar kau memahami.. kita berserah pada Ilahi 



dan....
yakinlah telah diciptakan Allah si DIA yang terbaik untuk mu sejak engkau belum dilahirkan lagi. SABARLAH menanti kerana Allah itu amat mengasihanimu. Telah dituliskanNYA yang TERBAIK untukmu di luhmahfuz.... usah engkau gundah gulana... jika engkau MEMILIKI rusuk kirinya lambat laun akan hadir jua DIA akan menemani kehidupanmu.

No comments:

Post a Comment